• Minimálně SŠ vzdělání (ekonomika / marketing / digitální komunikace)
• Pokročilá znalost PPC platforem (Google Ads, Sklik, Bing, Meta – FB/IG, LinkedIn) a analytických nástrojů včetně Google Analytics; znalost dalších systémů je výhodou.
• Znalost angličtiny na komunikativní úrovni
• Samostatnost, přesnost, pečlivost
• Proaktivita a pozitivní postoj
• Orientace na výsledek
Rajapack s.r.o.
Společnost Rajapack s.r.o. je českou pobočkou mezinárodní RAJA Group, evropského lídra v B2B zásilkovém prodeji obalových materiálů. Skupina nabízí své produkty prostřednictvím katalogu, telefonního prodeje, sítě obchodních zástupců a e-shopu. V roce 2024 přesáhl její hospodářský výsledek částku 1,7 miliardy Kč a zaměstnává více než 5 000 lidí po celé Evropě.
Více informací o společnosti naleznete na www.rajapack.cz.
Náplň práce:
• Koordinace a monitoring kampaní v Google Ads, Skliku a Bingu ve spolupráci s externí agenturou.
• Vyhodnocování výkonu (KPIs, PNO), analýza dat a reporting v nástrojích Google Analytics, Looker Studio, Power BI a dalších systémech.
• Komplexní optimalizace SEO (on-page i off-page) zajišťovaná interně i ve spolupráci s agenturou.
• Aktualizace a optimalizace webových stránek v interních systémech a poskytování podpory uživatelům webu.
• Plánování, zadávání a koordinace nových funkcionalit a online projektů.
• Návrhy nových řešení a rozvoj online aktivit v návaznosti na další prodejní kanály a offline marketing.
• Každodenní spolupráce s kolegy z jiných oddělení, centrálou ve Francii a evropskými pobočkami, včetně řešení vzniklých online problémů.
• Poskytneme Vám příjemné pracovní prostředí v aktivním a úspěšném týmu
• Roční bonusový systém
• 5 týdnů dovolené a 2 sick days
• Dále atraktivní příspěvek na stravování, firemní akce a kartu Multisport nebo Edenred Benefit
Místo práce: Praha - Komerční zóna Nupaky
Termín nástupu: leden 2026
Kontaktní osoba:
Simona Seidlová
Mobil: 776 829 744
Telefon: 323 667 406
E-mail:
zaslat email