PŘEDPOKLADY stanovené dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů:
• státní občan České republiky, občan jiného členského státu Evropské unie nebo občan státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v ČR povolen trvalý pobyt,
• minimálně 18 let věku,
• plná svéprávnost,
• bezúhonnost,
• ovládá český jazyk a
• splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem.
POŽADUJEME:
• vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu v oboru právo a právní věda, právo nebo bezpečnostně právní studia na vysoké škole v České republice NEBO
• zkoušku ze zvláštní odborné způsobilosti při přestupkovém řízení ve věci pořádku ve státní správě, pořádku v územní samosprávě, veřejného pořádku, občanského soužití a majetku (pokud uchazeč nebude mít požadovanou ZOZ splněnou, bude na ni do 6 měsíců od nástupu na MěÚ Hostivice přihlášen)
• dobrá znalost práce s výpočetní technikou
• analytické myšlení a smysl pro týmovou práci, dobré komunikační a organizační schopnosti
• přesnost, spolehlivost, samostatnost a flexibilitu
• řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič/ka
VÝHODOU:
• praxe ve veřejné správě
• znalost legislativy k vykonávaným činnostem
• agenda přestupků
• příprava podkladů pro jednání rady města a zastupitelstva města
• spolupráce s orgány činnými v trestním řízení
• zajišťování koordinačních činností v oblasti svobodného přístupu k informacím
• zajišťování koordinačních činností v oblasti voleb
• příležitost k dalšímu profesnímu rozvoji a vzdělávání
• zázemí stabilní organizace
• pracovní poměr na dobu neurčitou
• plný pracovní úvazek
• předpokládaný termín zahájení pracovního poměru dohodou
• platové zařazení do 10. platové třídy dle nařízení vlády č. 341/2017
Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů - složky platu:
1. základní tarif v rozpětí 24.790 Kč – 35.770 Kč (dle praxe a vzdělání)
2. osobní ohodnocení až do výše 50 % základního tarifu (příplatek dle schopností, výkonu a specializace)
3. případné kvartální mimořádné odměny (dle dosažených výsledků)
• místo výkonu práce Středočeský kraj, pracoviště Hostivice
• osobní růst a podporu k zapracování
• vstřícné pracovní podmínky
• čerpání zaměstnaneckých benefitů, např.
o 5 týdnů dovolené a navíc 6 dnů pracovního volna
o příspěvek na stravování
o příspěvek na sport, kulturu a volný čas
o občerstvení na pracovišti a dalších
o možnost zdravotního cvičení
o možnost jazykového vzdělávání a další
UCHAZEČI PŘEDLOŽÍ PÍSEMNOU PŘIHLÁŠKU, KTERÁ MUSÍ OBSAHOVAT:
• jméno, příjmení a titul,
• datum a místo narození,
• státní příslušnost,
• místo trvalého pobytu
• adresa pro zasílání písemností, pokud není shodná s místem trvalého pobytu
• druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je- li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu,
K PŘIHLÁŠCE UCHAZEČ PŘIPOJÍ:
• životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
• originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, či jeho ověřenou kopii (při podání přihlášky jej lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti1); u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
• ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii)
• případně osvědčení o relevantních absolvovaných kurzech a školeních.
MÍSTO A ZPŮSOB PODÁNÍ PŘIHLÁŠKY:
Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit v zalepené obálce nejpozději do 19.5.2025 do 12 hodin do podatelny na adresu: Městský úřad Hostivice, Husovo náměstí 13, 253 01 Hostivice.
Přihlášku lze podat i prostřednictvím datové schránky úřadu: cdrb236
Obálku označte slovy „NEOTEVÍRAT“ a VŘ – REFERENT/KA ODBORU SPRÁVNÍCH AGEND“.
Přílohy přihlášky se uchazečům nevrací, je však možné si je osobně do 30 dnů po skončení výběrového řízení vyzvednout v sídle organizace. Po této lhůtě budou nevyzvednuté přílohy přihlášky skartovány.
Město Hostivice – Městský úřad si vyhrazuje právo prodloužit či zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, důvody nepřijetí se neoznamují a taktéž si vyhrazuje právo místo neobsadit.
Dovolujeme si upozornit, že náklady na pořízení dokumentů do výběrového řízení nese uchazeč.
Další informace k nabízené pracovní pozici Vám poskytne:
· Mgr. Jan Klečka, vedoucí odboru správních agend, tel.: 220 397 132, e-mail: kleč
zaslat email.
Informace k organizaci výběrového řízení Vám poskytne:
· Bc. Veronika Kottová, DiS., personalistka, tel.: 220 397 149, e- mail:
zaslat email.
Více informací naleznete na webových stránkách Města Hostivice: https://www.hostivice-mesto.cz/vismo/dokumenty2.asp?id=454208&n=oznameni-o-vyhlaseni-vyberoveho-rizeni-referent-ka-odboru-spravnich-agend&p1=39118