Popis volného pracovního místa
Pracovní pozice:
Administrátor objednávek v eshopu
Místo práce:
Praha (Praha-východ)
Úvazek:
Plný úvazek;Částečný úvazek
Mzda:
33 000
až 39 000 Kč
Požadované vzdělání:
Minimálně Středoškolské - výuční list
Text nabídky:
Co od vás očekáváme:
Perfektní ovládání PC – rychlost, efektivitu a preciznost.
Znalost MS Office, především Excel a Word (bez toho se u nás neobejdete).
Znalost účetního programu Pohoda je výhodou, ale není podmínkou.
Skvělé organizační a komunikační schopnosti.
Příjemné a profesionální vystupování.
Co budete mít na starost:
Různorodou práci v kanceláři – žádná rutina, každý den je jiný!
Práci s dokumenty,objednávky, administrativu, organizaci úkolů.
Komunikaci se zákazníky, kolegy a partnery, zajištění hladkého chodu kanceláře.
Co nabízíme:
Úvazek a formu spolupráce dle dohody
Práci v přátelském kolektivu, kde se budete cítit jako doma.
Pracoviště v Praze 10, Uhříněvsi.
Možnost seberealizace a zapojení do různorodých projektů.
Flexibilní přístup a otevřenost vašim nápadům.
Odpovídající platové ohodnocení a další výhody.
Startujeme na 33.000,-. Po 6 měsících ukážeš co umíš a přidání bude tvoje.