Zpět na nabídky práce Hlavní město Praha

Nabídka práce Specialista na plánování dodávek

Ke dni 31.10.2024 nabízí Hofmann Wizard s.r.o. Import () volné pracovní místo na pozici Specialista na plánování dodávek v obci (okres Hlavní město Praha).
Nabídnutá (minimální) mzda za je dohodou. Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 31. 10. 2024 .
Detailní informace k volnému pracovnímu místu

Popis volného pracovního místa

Pracovní pozice:
Specialista na plánování dodávek
Místo práce:
(Hlavní město Praha)
Mzda:
dohodou
Text nabídky:
* Vysokoškolské vzdělání v oblasti dodavatelského řetězce, obchodní administrativy, ekonomie nebo ekvivalent.
* Minimálně 3 roky odborné praxe v oblasti plánování dodávek nebo řízení dodavatelského řetězce v mezinárodním prostředí, ideálně v oblasti CPG/FMCG.
* Silné týmové dovednosti a schopnost spolupracovat.
* Pokročilé dovednosti ve statistické analýze a pokročilá uživatelská znalost MS Office, zejména Excelu a PowerPointu.
* Zkušenost s ERP systémem SAP je požadována; znalost Power BI je výhodou.
* Znalost SAP IBP a Pythonu je plusem.
* Silné komunikační dovednosti a schopnosti vedení projektů.
* Inovativní myšlení se zaměřením na neustálé zlepšování.
* Ochota cestovat až 10 % globálně.
* Plynulá angličtina je nezbytná; znalost němčiny nebo jiných jazyků je výhodou.

Připojte se k mezinárodně uznávané společnosti s pevným závazkem ke kvalitě a inovacím. Jako Specialista na plánování dodávek budete mít možnost pracovat v inspirujícím multikulturním prostředí a spolupracovat s mezinárodními týmy.
Pokud máte zájem pracovat ve stabilní a inovativní společnosti s celosvětovým dosahem, rádi Vás přivítáme v našem týmu.
* Zodpovědnost za kompletní proces nákupu figurek, hracích setů a komponentů, od počátečního plánování požadavků po doručení na našich globálních lokalitách (EU/US/APAC).
* Optimalizace zásob materiálů a koordinace dodavatelů podle sjednocených plánů poptávky a nabídky v úzké spolupráci s týmy zákaznického servisu, prodeje a správy objednávek.
* Podpora zkrácení dodacích lhůt, zvýšení přesnosti dodávek a snížení nákladů na logistiku; v případě potřeby analýza příčin a zavedení nápravných opatření.
* Podpora propagačních aktivit pro marketing a prodej, aktivní účast na procesu vývoje E2E.
* Klíčová role v S&OP Supplier Review: aktualizace zpráv a implementace zlepšení.
* Účast na projektech zaměřených na zvýšení efektivity výrobní a distribuční sítě ve spolupráci s oddělením strategického nákupu, logistiky a technického centra.
* Vytváření nápadů pro zjednodušení rutinních činností v oblasti plánování dodávek s cílem zvýšit efektivitu a spolehlivost.
* Vývoj a pravidelné sledování KPI reportů, analýza výkonu s relevantními týmy napříč odděleními.
* Neustálé zlepšování a hledání způsobů, jak zefektivnit procesy a ušetřit čas.

* Dynamické a různorodé pracovní prostředí s možností profesního růstu a osobního rozvoje.
* Přístup k široké škále online kurzů prostřednictvím vzdělávací platformy.
* Atraktivní platové ohodnocení
* Stravenky
* 30 dní dovolené
* Hybridní pracovní model s flexibilní pracovní dobou
* Kanceláře v Praze - Praha 5, Smíchov

Kontaktní údaje

Zaměstnavatel:
Hofmann Wizard s.r.o. Import
Kontaktní osoba:
Martina Tarabášová, +420 702 238 115