V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis
s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii
dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 5. prosince 2024 na e-mailovou adresu
zaslat email nebo písemně na adresu:
Úřad práce České republiky
Krajská pobočka v Příbrami
Kontaktní pracoviště Neratovice
Na Výsluní 1234, 277 11 Neratovice
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Hlavní náplň činnosti:
- kompletní zabezpečení agendy dávek SSP a DPP
- zpracování žádostí o dávky v informačním systému, zodpovědnost za jejich správnost a
úplnost
- Zajišťování agendy nepojistných sociálních dávek
Kvalifikační a další požadavky:
- ukončené středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyšší odborné vzdělání
- znalost práce na PC (MS Office)
- výborné komunikační schopnosti
- řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič/ka výhodou
- odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost
- profesionální vystupování, psychická odolnost
- výhodou je znalost práce programů OK centrum, ArsysX
Pracovní podmínky:
- platové zařazení v 9. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy
- pružná pracovní doba – plný úvazek
- předpokládaný nástup od 1. ledna 2025
- pracovní poměr na dobu určitou, a to po dobu mateřské a rodičovské dovolené, nejdéle
však do 21.5.2025.
Zaměstnanecké výhody:
- pružnou služební dobu;
- 5 týdnů dovolené;
- 5 dnů indispozičního volna;
- 1 den na vyřízení osobních záležitostí;
- příspěvek na stravování, tzv. stravovací paušál;
- možnost odborného vzdělávání a profesního/osobního rozvoje
- odměny k životním a služebním výročím;
- příspěvek na produkty spoření na stáří 270 Kč měsíčně.