Markéta Fryčková, e-mail:
zaslat email
Náplň práce:
- budovat pevné vztahy s klíčovými zúčastněnými stranami v celé organizaci
- umožnit jednotlivcům a týmům přijmout nové způsoby práce
- řídit vysoce viditelné projekty v mezinárodním prostředí s možností rozšířit svou síť napříč společností Siemens
- prokázat své strategické a personální dovednosti a zároveň se dále rozvíjet
- přispět k transformaci a obchodnímu úspěchu GBS - a žijte svou vášeň pro lidi a organizaci
Požadavky na uchazeče:
- vzdělání v oboru obchodní administrativy, HR nebo jiných příbuzných oborů výhodou a také praxe v oblasti managementu/strategie/transformačního poradenství, HR vítána
- dovednosti v oblasti vytváření sítí ve spolupráci s ostatními jednotkami Siemens
- rychlost v učení, odolnost a odhodlanost optimalizovat a přidávat hodnotu GBS a našim zákazníkům
- zkušenosti s vedením komplexních organizačních transformací vítány?
- flexibilita, znalost AJ pro každodenní komunikaci??
Zaměstnanecké výhody:
5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní dobu, home office a firemní mateřské školku pro lepší skloubení pracovního a soukromého života, individuální rozpočet na benefity ve výši min. 24 000 Kč, který si můžete proměnit na kombinaci až 8 dní volna navíc, bodů do cafeterie či příspěvků na penzijní a/nebo životní pojištění, příspěvek na stravování ve formě stravenek nebo příspěvku ve firemní kantýně, možnost stát se akcionářem Siemens a získat akcie zdarma, nejrůznější slevy a zvýhodněné nabídky