Markéta Jakubcová, tel.: 737598777 PO-PÁ 13-15 hodin. (Jen v případě nutnos, e-mail:
zaslat email
PRÁCE JE URČENÁ JEN PRO OZZ NEBO OZP UCHAZEČE.
podmínka: znalost českého jazyka alespoň na komunikativní úrovni.
Požadujeme: - administrativní a organizační schopnosti
- znalost práce na PC a alespoň základní znalost Excelu
- důslednost na přesnost, pečlivost, svědomitost, zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost a pozitivní přístup.
Pracovní doba 5 dnů v týdnu od 9.00 - 13.00 hodin.
Výše pracovního úvazku dle domluvy v rámci zdravotního omezení.
Pracovní náplň: - administrativní a organizační práce v souvislosti s vedením skladového hospodářství.
Místo výkonu: Praha, Netřebská 277/42, 161 00
Výše mzdy dle kvalifikace, zkušeností a pracovního úvazku, od 6.000,- Kč (půl úvazek).
Nástup: ihned nebo dohodou.
Všechny podrobné informace získáte na pracovním pohovoru.
Zájemci o pracovní pozici zašlete, prosím, svůj životopis a kontakt na Vás paní Markétě Jakubcové,
na e-mail:
zaslat email.
Telefonický kontakt, prosím, použijte jen v případě nutnosti v PO - PÁ 13-15 hodin. Preferujeme nejprve e-mailovou komunikaci.
Zaměstnanecké výhody: služby firemního wellness centra