Pozice: Obchodní pracovník/ce - 20 hod
Nástup: 1.10.2024 do 30.9.2025
Mzda: 14000,- až 16000,- Kč /20 hod
Kontakt: Patáková, tel. 604 260 589, email:
zaslat email
První kontakt e-mailem.
Co tě u nás čeká?
- pracovat jako administrativní a organizační podpora obchodního oddělení.
- Koordinace poprodejních služeb.
- Příprava podkladů pro obchodní jednání, uzavírání smluv a zpracování objednávek.
- Evidence obchodních dokladů a další administrativa.
- Komunikace se stávajícími a potenciálními firemními zákazníky.
- Příprava nabídek pro klienty.
- Koordinace s ostatními odděleními.
Co od tebe očekáváme?
- Minimální požadované vzdělání: Středoškolské vzdělání s maturitou.
- Pokročilá znalost práce na PC, zejména s kancelářskými programy EXCEL, WORD.
- Zkušenosti s vedením evidence a skladovým hospodářstvím / programem Money S4 - výhodou. - Anglický jazyk na komunikativní úrovni (písemně i ústně).
- Zkušenosti s on-line obchodováním a jeho organizačním principem e-shopu.
- Zkušenosti s editací a tvorbou databázi produktů pro on-line i off-line prostředí.
- Schopnost komunikovat s obchodními partnery.
- Obecné zkušenosti s obchodní činností.
- Zkušenosti s vedením obchodních statistik.
- Obecné zkušenosti s organizací logistiky, skladového hospodářství, dopravy a celního řízení atd…
- Efektivní rozdělování vlastního času podle priorit, schopnost pracovat pod tlakem.
- Ochota učit se novým věcem, pečlivost, přesnost a smysl pro detail.
- Spolehlivost, kreativita, flexibilita, samostatnost, proaktivita.
- Schopnost pracovat samostatně, ale i v týmu.
- Řidičský průkaz skupiny B.
- Pracovní místo Příbram
Zaměstnanecké výhody:pohyblivá částka po zkušební době