Miech Radim, e-mail:
zaslat email
Převést obchodní strategii do produktové strategie a realizovat ji. - Poskytování informací a zvyšování povědomí v organizaci, aby se produkty dostaly na trh. - Vlastnit produktovou roadmapu, udržovat a prioritizovat produktový backlog. - Plánujte a provádějte uvádění produktů na trh, vytvářejte strategie tvorby cen a umístění produktů. - Vlastnit obchodní argumenty - řídit ziskovost a obchodní úspěch produktu. - Poskytovat produktovému marketingu a dalším zúčastněným stranám klíčové odlišnosti a sdělení. - Psát funkční požadavky - typicky jako uživatelské příběhy, akceptační kritéria atd. - Účastnit se každodenních scrum meetingů, plánování, revizí a retrospektiv. - Podporovat vývojový tým s jakýmikoliv dotazy, které mohou mít k dodání produktu. - Definujte nové procesy a postupy pro zvýšení produktivity celé skupiny. Požadavky: - Prokazatelné pracovní zkušenosti v oblasti produktového managementu. - Dosavadní zkušenosti s řízením všech aspektů úspěšného produktu v průběhu jeho životního cyklu. - Prokazatelná schopnost vytvářet produktové strategie a strategie pro uvádění produktů na trh a efektivně sdělovat doporučení výkonnému vedení. - Zkušenost s efektivní prací s týmy napříč funkcemi v maticové organizaci. - Znalost procesu technického vývoje a schopnost vytvářet dokumentaci obchodních a funkčních požadavků. - Vynikající analytické, písemné, komunikační a prezentační dovednosti spolu se schopností sdělovat složité myšlenky.