Zpět na nabídky práce Hlavní město Praha

Nabídka práce Billing Coordinator - Praha

Ke dni 19.10.2024 nabízí Euro-Center Prague s.r.o. (26687089, Praha) volné pracovní místo na pozici Billing Coordinator v obci Praha (okres Hlavní město Praha).
Nabídnutá (minimální) mzda za (jedna směna) je 30 000 Kč. Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 19. 10. 2024 .
Detailní informace k volnému pracovnímu místu

Popis volného pracovního místa

Pracovní pozice:
Billing Coordinator
Místo práce:
Praha (Hlavní město Praha)
Směnnost:
jedna směna
Nástup dne:
29.08.2024
Mzda:
30 000 Kč
Text nabídky:
Euro-Center, jedna z předních světových společností v oblasti likvidace pojistných událostí, která obsluhuje zákazníky předních evropských asistenčních a cestovních pojišťoven a jejich cestovatele, hledá člena týmu pro posílení svého týmu se sídlem v České republice. Náš současný tým 12 zaměstnanců v Praze řeší pojistné a asistenční požadavky na vysoké profesionální úrovni v mezinárodním prostředí na různých mezinárodních projektech ve spolupráci s dalšími Eurocentry po celém světě. Aktuálně hledáme kandidáty na pozici Billing Coordinator. Jazykové požadavky: " Pokročilý anglický jazyk Hlavní povinnosti a požadavky: " Komunikace a ujednání o zpracování pojistných událostí u pojistných událostí zdravotního pojištění " Efektivní vyřizování reklamací "od začátku do konce" včetně zadávání dat a vyhodnocování faktur. " Přátelský a vynikající zákaznický servis. " Odpovídání na dotazy včas a efektivně. " Efektivní práce v multijazyčném a multikulturním týmu " Flexibilita a otevřenost neustálým změnám a školení " Dobré počítačové uživatelské dovednosti v nástrojích Microsoft Office " Zkušenosti s prací v zákaznickém servisu výhodou. " Empatie vůči zákazníkům " Dobrá úroveň organizace, multitasking a efektivní time management " Schopnost analyzovat situaci a najít řešení. " Proaktivita, odolnost vůči stresu. " Pozornost na detaily. Jak budou vypadat vaše dny " Komunikace s našimi asistenčními centry v Praze a Thajsku a také s místními pobočkami " Znalost zpracování plateb v bankovním systému Euro-Center " Uplatňování slev, úspor, lékařských škrtů a přebytků - v závislosti na zákazníkovi. " Evidence faktur, třídění a přidělování k evidenci i zadávání do systému. " Plnit úkoly a požadavky role a to vždy profesionálně. " Porozumět zásadám různých zákazníků Euro-Centra, a v případě potřeby vědět, kde je v systému najít. " Vyřizování a řešení nároků zákazníků podle firemních postupů a zásad Co nabízíme: " Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě " Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích " Velmi zajímavá a různorodá práce " Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how " Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, čtvrtletní bonusy, Multisport karta, příspěvek na jazykové kurzy a mnoho dalších!) " Moderní kanceláře v Karlíně (jedna z nejživějších pražských čtvrtí) " Možnost Home Office Chcete-li lépe porozumět naší společnosti a každodenním povinnostem, podívejte se prosím na naše PŘÍPADOVÉ STUDIE. (https://www.euro-center.com/#callUs).

Kontaktní údaje

Reference:
Zaměstnavatel:
Euro-Center Prague s.r.o.
Kontaktní osoba:
Šárka Humlová,