Kavková Markéta, e-mail:
zaslat email
Prozkoumejte potřeby zákazníka, průmyslové trendy, konkurenční prostředí a potenciální řešení prostřednictvím výzkumu a experimentování a zároveň idenfitikujte a řešte rizika spojená s navrhovanými nápady nebo strategiemi.
Produktování strategie: přispívejte k vizi a strategii produktu, definujte cíle a plán (ve spolupráci se zainteresovanými stranami)
Stanovení priority funkcí: určete, které funkce vytvořit, abyste dosáhli měřitelných výsledků, na základě hodnoty zákazníka, obchodních cílů, technického úsilí (ve spolupráci se zainteresovanými stranami)
Vývoj produktu: porpodujte proces vývoje od konceptu až po uvedení na trh zajištěním kvality a včasného dodání
Metriky a analýza: definujte a měřte metriky pro úspěch implementované práce, shromažďujte zpětnou vazbu od uživatelů a zúčastněných stran a podle toho opakujte