KONTAKT : Robert William Seifert, tel.: 222 220 348, e-mail:
zaslat email
Náplň práce:
- udržování znalostí o produktech a službách společnosti
- budování a udržování pevných vztahů s potenciálními i stávajícími klienty
- udržování si dobré znalosti obsahu, historie a charakteru partnerů
- identifikace potřeb a požadavků partnerů, navrhování vhodných řešení
- poskytování komplexní konzultace partnerům o produktech/službách a pomoc při jejich rozhodování
- efektivní a včasné řešení stížností a problémů
- zajištění spokojenosti partnerů
- přezkum obsahu
Požadavky:
- velmi dobrá znalost psané a mluvené angličtiny
- znalost MS Office nebo podobných programů
- základní znalosti v oboru
- dobrá znalost konkurenčních platforem a jejich obchodních modelů
- porozumění sociálním médiím
- vzdělání v oblasti managementu, marketingu, komunikace nebo podobném oboru NEBO
- zkušenosti s pozicí manažera obchodních vztahů, s pozicí v zákaznickém servisu nebo s podobnou pozicí
- schopnost budovat a udržovat pevné vztahy s klienty a obchodními partnery
- vynikající komunikační a mezilidské dovednosti
- dobré dovednosti v oblasti řešení konfliktů a řešení problémů
- orientace na zákazníka