Kontakt: Štýsová Terezie, e-mail:
zaslat email
Vaší náplní práce bude:
- Poskytování podpory, školení a konfigurace koncovým uživatelům druhé úrovně
- Rychle a profesionálně vyhodnotit incidenty a servisní požadavky a podniknout kroky k jejich vyřešení
- Eskalace a postoupení nevyřešených problémů ostatním členům týmu nebo úrovni 3, pokud je to vhodné
- Správa SharePointu
- Podpora O365 pro mobilní zařízení
- Monitorování a údržba MS O365 na denní bázi.
- Denní podpora a správa služby Microsoft Active Directory, zásady skupiny.
Integrace služeb MS O365 a řízení zabezpečení Azure.
Váš profil:
- 1-3 roky zkušeností s rolí IT podpory v první linii nebo ekvivalentní pozice
- Silné dovednosti v oblasti služeb zákazníkům
- Perfektní znalost anglického jazyka
- Schopnost řešit složité problémy
- Přijetí plné odpovědnosti za výsledky
- Zkušenosti se správou služby Modern SharePoint
- Znalost prostředí PowerShell (pro správu O365)
- Porozumění požadavkům brány firewall potřebným pro všechny funkce Office 365
- Vynikající písemné dovednosti, schopnost efektivní dokumentace otázek, problémů a požadavků uživatelů
- Dobrá znalost aplikací a platformy Microsoft Office 365 včetně implementace SharePoint
- Znalost MS Excel, Word, MS Project, MS Teams a PowerPoint
- Zkušenosti v prostředí mezinárodní organizace jsou velkým plusem
- Zkušenosti v silně decentralizovaném prostředí jsou preferovány
- Schopnost pracovat zcela samostatně
- Schopnost příležitostně cestovat mezinárodně
Zaměstnanecké výhody:
Dovolená: 25 dní / rok
Práce z domova
Zdravotní volno: 6x / rok
Cafeteria / stravenky