Zpět na nabídky práce Hlavní město Praha

Nabídka práce Assistance Services Expert. - Praha

Ke dni 23.11.2023 nabízí AXA ASSISTANCE CZ, s.r.o. (25695215, Praha) volné pracovní místo na pozici Assistance Services Expert. v obci Praha (okres Hlavní město Praha).
Nabídnutá (minimální) mzda za (jedna směna) je 28 000 Kč. Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 23. 11. 2023 .
Detailní informace k volnému pracovnímu místu

Popis volného pracovního místa

Pracovní pozice:
Assistance Services Expert.
Místo práce:
Praha (Hlavní město Praha)
Směnnost:
jedna směna
Nástup dne:
01.11.2023
Mzda:
28 000 až 35 000 Kč
Text nabídky:
Zemanová, e-mail: zaslat email NÁPLŇ PRÁCE: o Vyřizování příchozích a odchozích požadavků na komunikaci v souladu se všeobecnými podmínkami, interními postupy a pokyny. o Zpracovávání stávajících případů asistenčních služeb / reklamací, které spadají do působnosti této pozice, v souladu s Všeobecnými podmínkami, interními postupy a pokyny. o Správná registrace údajů v interních systémech. o Vyřizování samostatně přidělených případů a dohled nad průběhem a správností jejich řešení. o Vyřizování a podpora při řešení složitých a nestandardních případů. o Zajišťování bezchybné kvality písemné a ústní komunikace s interními a externími klienty, poskytovateli a institucemi. o Správa rezerv pro jednotlivé případy podle stanovených postupů a metodik. o Optimalizace nákladů AXA Assistance (realizace cílů společnosti při zohlednění zkušeností klientů) mimo jiné prostřednictvím vyjednávání o nákladech a slevách s poskytovateli služeb, znalostí provozních, protipadělkových a pojistných postupů. o Rozhodování v rámci poskytovaných služeb při zohlednění cílů společnosti a zákaznické zkušenosti (akceptace nákladů dle kompetencí - finanční odpovědnost). o Spolupráce a komunikace s ostatními odděleními AXA Partners v souladu s pravidly společnosti. POŽADAVKY: o Minimální středoškolské vzdělání s maturitou. o Znalost anglického jazyka na úrovni B2, znalost ruského/ukrajinského jazyka na úrovni rodilého mluvčího o Znalost MS Office, pokročilá znalost práce na PC. o Výborné komunikační dovednosti. o Orientace na zákazníka a empatie. o Zodpovědnost a spolehlivost. o Odolnost vůči stresu. NABÍZÍME: o Pravidelné kvartální finanční odměny ve výši až 15% z měsíční mzdy o 25 dní dovolené o Navýšené příplatky za práci o víkendu a na nočních směnách o Stravenky v hodnotě 150 Kč již od prvního dne a stravování v blízkosti společnosti o Home Office 3 dny v týdnu (po zaučení) včetně technického vybavení pro domácí kancelář (notebook, monitor, dokovací stanice...) o Příspěvěk za Home Office (příspěvek 750 Kč/měsíčně) o Kartu MultiSport nebo Sodexo Flexi Pass (příspěvek 500 Kč/měsíčně) o Penzijní připojištění (příspěvek 600 Kč/měsíčně) o Plně hrazené rizikové životní pojištění o Cestovní pojištění pro Evropu zdarma s připojištněním rizikových sportů a autoasistence na cestách o Rozvojové programy a kurzy, kurzy v rámci platformy LinkedIn Learning o Přátelský tým kolegů o Občerstvení na pracovišti o Velmi snadno dostupné moderní kanceláře v blízkosti metra Pankrác ... a mnohem více (slevy u našich partnerů apod.)

Kontaktní údaje

Reference:
Zaměstnavatel:
AXA ASSISTANCE CZ, s.r.o.
Kontaktní osoba:
Zemanová,