KONTAKT : Tupolev Kirill, e-mail:
zaslat email
Jazyky:
- Ruský jazyk - rodilý mluvčí;
- tatarština - pokročilá úroveň;
- angličtina - pokročilá úroveň
Vhodní kandidáti by měli splňovat následující:
- Dobrá znalost jazyků JavaScript, HTML a CSS, nástrojů a technologií vizualizace dat.
- Povinná znalost programů: celý balík Adobe, Figma, textové editory.
- Zkušenosti s tématy souvisejícími s Ruskem, nejlépe zkušenosti s prací v Rusku. Alespoň 7 let praxe jako fotoeditor, alespoň 10 let praxe jako fotograf. Fotografické portfolio a odkazy na minulé fotoreportáže, galerie a speciální projekty jsou nutností.
- Výborné schopnosti psaní a editace v ruském, anglickém a tatarském jazyce, schopnost pohotově sestavit literární překlad ze/do shora uvedených jazyků.
- Vyžadujeme schopnost rychlého řešení úkolů, zkušenosti s prací ve fotografických agenturách, znalost vedení dokumentace a podávání zpráv o snímcích, schopnost vyhledávat nové fotografy, ilustrátory, vypracovávat technická zadání.
- Zodpovědnost, efektivita, samostatnost. Komunikační schopnosti, odolnost vůči stresu, nekonfliktnost, schopnost a chuť budovat příjemné vztahy s ostatními pracovníky redakci.
Náplň práce:
- Podílení se na každodenní práci redakce: výběr ilustrací pro redakční materiály (články, zprávy, online reportáže) jak na webových stránkách, tak na sociálních sítích (Twitter, Facebook, Instagram, TikTok, Telegram);
- Spolupráce s fotoreportéry - vyhledávání externích autorů, vytváření nápadů na focení, zpracování a potvrzování materiálů;
- Práce s ilustrátory - formulace zadání pro výtvarníky, kontrola postupu prací, projednávání souladu výsledků s textem, úprava materiálů;
- Tvorba jednotlivých fotoreportáží pro webové stránky nebo sociální sítě;
- Korespondence s autory a fotoagenturami, uzavírání smluv o autorských právech, a to i v ruském, anglickém a tatarském jazyce. Komunikace s jinými redakcemi a projednávání možné spolupráce. Vyhledávání ilustrací na sociálních sítích a komunikace s autory;
- Navrhování a vytváření koláží a rychlých ilustrací, kartiček pro sociální sítě nebo redakční materiály.