Náplň práce:
1. Implementování strategií IT centra, výzkum a vypracovávání plánu rozvoje a pracovních plánů pražské pobočky pro IT;
2. Implementování výkonnostních cílů přidělených pobočkou a dále odpovědnost za výkon administrativního oddělení;
3. Implementování politiky IT a systémů ústředí;
4. Odpovědnost za plánování, výstavbu, obstarávání, údržbu a správu IT infrastruktur, počítačové místnosti a softwaru / hardwaru pobočky Praha;
5. Zabezpečování sítě a zabezpečování dat, jakož i výstavba a výcvik obnovy systému po havárii pražské pobočky;
6. Provozování, údržba, optimalizace a upgrade obchodního systému pražské pobočky.
7. Řešení denních administrativních záležitostí pražské pobočky
8. Spravování dokumentů a materiálů pražské pobočky, včetně korespondencí, oficiálních dokumentů a archivů;
9. Zabezpečování logistické podpory, mimo jiné včetně čištění, zabezpečení a údržby a správy kancelářských prostor;
10. Spravování investičního majetku a kancelářských potřeb pražské pobočky;
11. Řízení vnějších záležitostí, mimo jiné včetně externího styku, přijímání a organizace podnikových činností.
12. Spolupracování s ostatními odděleními pobočky.
13. Dodatečná ad-hoc práce přiřazená vedením pobočky
14. Pomoc při vyřizování personálních záležitostí.
Požadované dovednosti:
• Znalost čínského jazyka na velmi dobré úrovni (ústní a písemná);
Preferované dovednosti:
• Znalost anglického jazyka výhodou
• IT LAN & Wan, technická podpora IT a provozní zkušenosti;
• Znalost v aplikacích MS Office. (Především MS Excel a MS Word)
• Motivace a schopnost pracovat pod tlakem;
• Silná mezilidská komunikace, vyjednávací a prezentační dovednosti;
Životopisy v čínštině k rukám:
zaslat email