e-mail:
zaslat email
Místo výkonu práce - adresa: Praha a adresa bydliště zaměstnance v České republice
Popis pozice a náplň práce:
Na této pozici budete důležitou kontaktní osobou pro naše obchodníky, pokud mají problémy či otázky k zakázkám a budete zodpovědní za administraci zakázek v našem systému. Budete v kontaktu s našimi partnery a zároveň spolupracovat s mnoha dalšími týmy tak, abychom dosáhli co nejlepších výsledků.
Požadujeme:
Hledáme uchazeče s vynikajícími komunikačními dovednostmi, orientaci na zákazníka a velmi pokročilou znalostí anglického jazyka. Zároveň hledáme někoho se zkušeností v podpoře obchodu, administrativě či zákaznickém servisu. Zkušenost se SAP software velkou výhodou.
Nabízíme:
o Pestrou a zajímavou práci v dynamickém a globálním prostřední
o Možnost profesního růstu
o Zajímavou práci v globální společnosti
o Příjemné pracovní podmínky
o Práce v mezinárodním prostředí
o Denní využití SAP software
Plně hrazené stravenky, 5 týdnů dovolené, sick days, přístup do cafeterie, příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění, posilovna v budově pro zaměstnance zdarma, home office