Hornová Jana, e-mail:
zaslat email
Náplň práce:
o Být rozhraním pro provozní prodejní procesy mezi RC a HQ Deploy škálování: např. Partner Sales; Vnitřní prodej; Digitální prodej
o Zajistit regionální přijetí prodejních procesů a prodejních aktivit (např. segmentace zákazníků, plánování prodeje, CPQ)
o Zajistit, aby byla pro regiony dostupná důležitá dokumentace a mentorství
o Podporovat regionální společnosti v exekuci
o Řešit interakce zainteresovaných stran
o Podpořte sladění zainteresovaných stran, abyste zajistili konzistentní komunikaci a zapojení
Požadavky na uchazeče:
o související obchodní zkušenosti
o máte zkušenosti jako obchodní konzultant v oblasti prodeje
o bohaté zkušenosti s implementací prodejních procesů
o vynikající schopnosti analytického a koncepčního myšlení
o kromě toho máte zkušenosti s meziregionálními a mezikulturními projekty
o vynikající znalost angličtiny; plynulá znalost němčiny výhodou
o silná týmová orientace, samostatnost a proaktivita
.
Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní dobu, home office a firemní mateřské školku pro lepší skloubení pracovního a soukromého života, individuální rozpočet na benefity ve výši min. 24 000 Kč, který si můžete proměnit na kombinaci až 8 dní volna navíc, bodů do cafeterie či příspěvků na penzijní a/nebo životní pojištění, příspěvek na stravování ve formě stravenek nebo příspěvku ve firemní kantýně, možnost stát se akcionářem Siemens a získat akcie zdarma, nejrůznější slevy a zvýhodněné nabídky