Iana Boiarschi, e-mail:
zaslat email
Náplň práce:
Zodpovědnost za všechny denní finanční transakce, jako je vystavení faktur, platby a td.
Zodpovědnost za příslušné časové rozmezí a zaúčtování všech výdajů na konci měsíce.
Měsíční nebo čtvrtletní výkazy pro Skupinu, tj. sledování, odsouhlasení bank, odsouhlasení účetních výkazů, operativní leasing, platby/náhrady daní, Inter Co. atd. podle harmonogramu doporučeného společností.
Odpovědnost za měsíční převody finančních prostředků z pokladny skupiny podle požadavku.
Odpovědnost za přípravu účetní závěrky pro statutární a jiné audity.
Další ad-hoc finanční úkoly
Požadavky:
Aktivní znalost anglického jazyka slovem i písmem
Hluboká znalost místních/mezinárodních účetních standardů
Zkušenosti s prací s mezinárodním prostředím, kde kulturní odlišnosti jsou brány v úvahu a respektovány
Požadujeme dobrou znalost práce s MS Office, zejména Excel.
Zkušenosti s prací s AX Systemem.
Dobrá znalost účetních zásad a místních všeobecně uznávané účetní principů
Dobrá znalost účetních systémů (JDE, AX, AS400, HFM), metod a postupů.
Teoretické znalosti pro analýzu, poradenství a řešení problémů v rámci definované oblasti služeb.
Zaměstnanecké výhody: 25 dnů dovolené, 3 Sick day, 2 Other leave, Refer your friend bonus, Cafeteria, Multisport karta, občerstvení na pracovišti, firemní akce, flexibilní pracovní doba