Mádlo Roland, e-mail:
zaslat email
Vaším úkolem bude
- jako první kontaktní bod pro naše zákazníky budete zajišťovat hladký chod našich projektů, služeb a platforem a pomáhat překonat jakékoli nadcházející problémy
- odpovídat na dotazy klientů ohledně našich aplikací a služeb prostřednictvím systémů
- provádět ruční testy a odstraňovat technické problémy související s našimi aplikacemi
- vést interní procesní dokumentaci
- to vše ve spolupráci s interními týmy i externími stranami
Co u Vás oceníme
o zkušenosti z oblasti Customer Care
o dobrou znalost angličtiny - denní komunikace a psaní dokumentace
o dobré komunikační a prezentační schopnosti, analytický přístup, orientace na zákazníka
o chuť se dále odborně vzdělávat a rozvíjet
Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní dobu, home office a firemní mateřské školku pro lepší skloubení pracovního a soukromého života, individuální rozpočet na benefity ve výši min. 24 000 Kč, který si můžete proměnit na kombinaci až 8 dní volna navíc, bodů do cafeterie či příspěvků na penzijní a/nebo životní pojištění, příspěvek na stravování ve formě stravenek nebo příspěvku ve firemní kantýně, možnost stát se akcionářem Siemens a získat akcie zdarma, nejrůznější slevy a zvýhodněné nabídky