Kontakt:e-mail:
zaslat email
Upřesňující informace:
Vedoucí NOC (Network Operations Center) technik je důležitým pilířem ve vztahu k NOC základně, síťovému operačnímu centru, společnosti Telia Carrier, která provádí definované úkoly v oblasti monitorování optické páteřní sítě a eskalačního řízení na pracovišti s nepřetržitým provozem v třísměnném pracovním režimu.
Odborná způsobilost a požadavky: prokazatelné technické know-how a dovednosti v oblasti odstraňování závad příslušných platforem (např. xWDM, TCP/IP, MPLS, BGP, QoS); zkušenost s prací v prostředí síťových operačních center (min. 3-5 let); úroveň výkonného uživatele operačních systémů Windows/Linux Server/Client. Zároveň je vyžadována vysoká úroveň anglického jazyka, a to slovem i písmem, jelikož je téměř veškerá činnost prováděna v anglickém jazyce.
Lead NOC (Network Operations Center) Engineer is an important pillar at Telia Carrier NOC troubleshooting performing defined tasks in fibre backbones network monitoring and escalation management at the workplace with uninterrupted service (24/7) in a three-shift working mode.
Specific area of expertise, requirements: Documented technical knowhow and skills in terms of troubleshooting per relevant platform (e.g. xWDM, TCP/IP, MPLS, BGP, QoS,); Experience of working in a NOC environment (3-5 years min); Power user experience on Windows/Linux Server/Client operating systems. At the same time, a high level of English is required, both verbally and in writing, as almost all activities are done in English.