Zpět na nabídky práce Hlavní město Praha

Nabídka práce Korean-English speaking Key Account Assistant - Praha

Ke dni 10.09.2021 nabízí AccuService, s.r.o. (28976916, Praha) volné pracovní místo na pozici Korean-English speaking Key Account Assistant v obci Praha (okres Hlavní město Praha).
Nabídnutá (minimální) mzda za (jedna směna) je 35 000 Kč. Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 10. 9. 2021 .
Detailní informace k volnému pracovnímu místu

Popis volného pracovního místa

Pracovní pozice:
Korean-English speaking Key Account Assistant
Místo práce:
Praha (Hlavní město Praha)
Směnnost:
jedna směna
Nástup dne:
09.09.2021
Mzda:
35 000 až 50 000 Kč
Požadované vzdělání:
Minimálně základní
Text nabídky:
Kontakt:e-mail: zaslat email Upřesňující informace: Popis pozice: - péče o naše klíčové zákazníky na dané bázi, rozvíjení obchodních vztahů s nimi a hledání nových obchodních příležitostí - pokročilá znalost korejštiny a angličtiny podmínkou (denní komunikace se zákazníky a s ústředím) Job description: o Taking care of our most important customers on a regular basis, acquiring a thorough understanding of key customer needs and requirements o Expanding the relationships with existing customers by continuously proposing solutions that meet their objectives o Ensuring the correct services are delivered to customers in a timely manner o Serving as the link of communication between key customers and internal teams o Resolving any issues and problems faced by customers and dealing with complaints to maintain o Playing an integral part in generating new sales that will turn into long-lasting relationships o Searching for new sales opportunities, offering services to new customers (in EMEA region with focus on Central Europe) o Company representing at business meetings o Cooperating in searching for a new marketing opportunities o Physical presence in the Czech republic o Often business trips Requirements: o Fluent written and spoken Korean and English (communication with headquarter and foreign customers on daily base) o Strong communication and interpersonal skills with aptitude in building relationships with professionals of all organizational levels o Excellent organizational skills o Ability in problem-solving and negotiation o Representation and customer-focus o Computer skills (MS Office) o Active B driving license Zaměst.výhody: We offer: o Opportunity for professional development o Career growth o Possibility of professional promotion to sales manager in short time based on corresponding results o Attractive sales commission plan o Company notebook, company SIM card o Company car for business trips o 5 weeks of holiday per year o Meal vouchers full covered by company

Kontaktní údaje

Reference:
Zaměstnavatel:
AccuService, s.r.o.
Kontaktní osoba:
Martina Rysková,