Popis volného pracovního místa
Pracovní pozice:
Technical Support Engineer (Customer Interface) / Specialista technické podpory (zákaznické rozhraní)
Místo práce:
Praha (Hlavní město Praha)
Směnnost:
jedna směna
Nástup dne:
01.10.2021
Mzda:
65 000
až 75 000 Kč
Text nabídky:
Požadujeme:
- alespoň 1 rok praxi na pozici zákaznické a/nebo technické podpory
- výbornou znalost angličtiny slovem i písmem (nemusí být doloženo certifikátem, prověříme sami při pohovoru)
- orientaci na zákazníka a empatický přístup, schopnost diplomaticky řešit dotazy klientů a poskytovat jim zpětnou vazbu
- zkušenost s komunikací komplexních technických problémů osobám s technickým i netechnickým vzděláním prostřednictvím telefonu, chatu nebo e-mailu
- zkušenost s využitím zpětné vazby od klienta za účeleme identifikace a inicializace zlepšení zákaznického rozhraní zaměstnavatele
- odpovědný přístup, schopnost koncentrace a spolupráce s ostatními kolegy
- pokročilá schopnost time managementu a zvládání stresu Zaměstnanecké výhody4):
standardní zaměstnanecké benefity