Popis volného pracovního místa
Pracovní pozice:
HR Outsourcing and Payroll Assistant
Místo práce:
Praha (Hlavní město Praha)
Směnnost:
pružná pracovní doba
Nástup dne:
01.09.2025
Mzda:
30 000
Kč
Požadované vzdělání:
Minimálně USV
Požadované dovednosti:
Práce s PC - tabulkový procesor (Excel), Ekonomika - mzdové účetnictví
Text nabídky:
Petrásková Markéta, e-mail:
zaslat email
náplň práce:
Za Payroll:
- Poskytovaní administrativní podpory týmu mzdových účetních
- Zpracovávání docházky zaměstnanců klientů, zadávání osobních dat do mzdového účetního programu
- Archivace dokumentů a dat (elektronicky)
- Příprava a správa mzdových reportů a statistik
- Elektronická komunikace se státní správou a zdravotními pojišťovnami
Za HR:
- Tvorba pracovně-právních dokumentů související s nástupy, změnami a výstupy zaměstnanců
- Vedení povinných lékařských prohlídek a agendy bezpečnosti a ochrany zdraví (online školení BOZP a PO)
- Evidence a podpora procesu souvisejícího s nástupem a ukončením mateřské, rodičovské a otcovské dovolené
- Příprava podkladů pro mzdy a úzká spolupráce s mzdovou účetní
- Koordinace a administrace firemních benefitů
- Spolupráce na ročním zúčtování daně společně
- Komunikace se zaměstnanci, řešení jejich požadavků, a další adhoc požadavky (vydávání různých potvrzení, prohlášení, ...)